11/27/2016

Kerteminde

aneb nedoporučuje se vyrazit delší výlet na kole, když:

A) máte kocovinu
B) fouká silný protivítr
C) vaše představa o cyklistickém oblečení skýtá džíny a jakýsi ležérní přehoz/sako/cokoli. To, že máte cyklistickou přilbu na hlavě, z vás cyklistu nedělá, natož aby vám to pomohlo k lepším výkonům.


Jedno krásné říjnové a extrémně větrné sobotní ráno jsem se nevhodně oblečená a s obří kocovinou vydala na kole do městečka Kerteminde.  Jelikož jsem slíbila mé spolubydlící, že si uděláme výlet, chtěla jsem svému slibu dostát a musela jsem tedy zatnou zuby. A šlapat. Málem jsem umřela... Cesta nám trvala skoro 2 hodiny, ale to jen kvůli tomu ____vložte nadávku zde___ protivětru. Zpátky jsem byly doma za hodinu.



Nicméně, Kerteminde stálo za to. Malebné městečko, rozkošné muzeum s kavárnou a samozřejmě pláž! Moře bylo studené, což však neodradilo místní domorodce, zajisté otužilé a tím ___vložte nadávku zde___ větrem ošlehané, aby se v krásném říjnovém odpoledni smočit do rozbouřeného moře. 
K historii města samotného moc nevím, koneckonců si to každý, kdo má zájem, může vygooglit. Zajímavostí je, že Kerteminde má několik partnerských měst a mezi nimi i jedno české - Rožnov pod Radhoštěm. 
A teď už za sebe nechám radši mluvit fotky...







Žádné komentáře:

Okomentovat